فتح خرمشهر؛ فتح خون

مراسم پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در سرعین برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان «سرعین» و پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان به مناسبت «سوم خرداد» و سالروز آزادسازی خرمشر، در شهرستان سرعین با حضور مسئولین کشوری و استانی و مردم شهید پرور و انقلابی سرعین برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ - 24May 2023

یادواره شهداوپیش جلاسیه کنگره 3400 شهید اردبیل در شهرستان سرعین برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،ظهر امروز (چهارشنبه) یادواره شهدا و پیش اجلاسیه کنگره شهدای استان در شهرستان سرعین برگزار شد.

دراین یادواره حجت الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس «آزادی خرمشهر» را نشانه بارز پیام الهی در خصوص غلبه کردن حق علیه باطل دانست و گفت : روحیه ایثار و فداکاری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدی بی نظیر بوده و از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وجود جوانان با ایمان بود.

رئیس سازمان نشر و ارزش های  مشارکت روحانیت در دفاع مقدس افزود:تمام شهدای والامقام ایران آنچه را که داشتن در مقابل خدای متعال در پاسداری از اسلام در طبق اخلاص قرار دادند وبه پاداش ارزشمندی چون روزی گرفتن در کنار خدای متعال نایل آمدند .

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی خاطر نشان کرد: وصیت نامه شهدا امروزه راهنمای ملت ایران است که در این فتنه ها ی گوناگون دشمنان راه گم نکنیم .

وی درادامه به پشتیبانی از ولایت فقیه وادامه دادن راه راستین شهدا و الهام گرفتن از روحیه الهی و آسمانی شهدا در زندگی روزمره تاکید کرد.

از دیگر برنامه های این مراسم تجلیل از خانواده شهدا، و حضور خادمان بارگاه امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک آن حضرت و زیارت حاضرین برنامه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار