فتح خرمشهر؛ فتح خون/

دیدار کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز دفاع مقدس

به مناسبت سالروز سوم خرداد کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز دوران دفاع مقدس حجت‌الاسلام «سیدنصرالله مصطفوی» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۹۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ - 24May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، تعدادی از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حجت‌الاسلام «سیدنصرالله مصطفوی» جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: قشر روحانیت همواره در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و در دوران دفاع مقدس نیز نسبت به جمعیت بیشترین حضور را داشته است.

وی افزود: تعداد زیادی از روحانیون و طلاب این استان در هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و در خطوط مقدم جبهه حضور می‌یافتند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ۳۴ شهید روحانی به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و تعداد زیادی از روحانیون رزمنده این استان در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نائل شدند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از مجاهدت‌های حجت‌الاسلام مصطفوی در دوران دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار