مسئول مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس:

آیین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیمی از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ - 24May 2023

آیین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شودحجت‌الاسلام «سید امیر ابراهیمی» مسئول  مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خبرداد و اظهار داشت: این  جشنواره با هدف حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.

وی ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم‌الشأن و روحانیت مجاهد، برای معرفی و الگوسازی طلاب رزمنده، را از دیگر اهداف این جشنواره  پرچمداران انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این جشنواره ملی  با مشارکت نهاد‌های حوزوی و نیرو‌های مسلح روز چهارشنبه (۱۰ خرداد) ساعت ۹ تا ۱۲ در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: این مراسم به‌صورت مجازی با بهره‌گیری از ارتباط تصویری (ویدئو کنفرانس) و به‌صورت همزمان در ادارات کل استان‌ها برگزار می‎شود.

 مسئول مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس  تصریح کرد: در قسمت پادکست صوتی، شهرزاد مظفری کاکاوند در مرحله کشوری موفق به کسب رتبه دوم  شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار