فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان مازندران:

مدیران در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن هستند

«شعبانی» گفت: مدیران و سازمان‌های اقتصادی همانند دوران دفاع مقدس در لبه جلویی منطقه نبرد اقتصادی با دشمن قرار دارند.
کد خبر: ۵۹۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ - 24May 2023

مدیران در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر مراسم تجليل از ایثارگران اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران امروز با حضور «سیداسماعیل هاشمی» نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران، سرهنگ پاسدار «مجیدرضا شعبانی» مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان مازندران و جمعی از ایثارگران و جانبازان اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران در مجتمع فرهنگی آموزشی مروارید نکا برگزار شد.

شعبانی گفت: نامگذاری شعار سال در این چند سال متوالی بر محور اقتصاد بوده که نشان از اهمیت بالای آن هم در وضعیت معیشت مردم، اقتصاد جامعه و همچنین تمرکز فعالیت‌های دشمنان این ملت بر روی آن را دارد.

وی افزود: مدیران و سازمان‌های اقتصادی همانند دوران دفاع مقدس در لبه جلویی منطقه نبرد اقتصادی با دشمن قرار دارند.

شعبانی ادامه داد: وقتی در کارزار نظامی مردم غیور و شیران مازندرانی در فتوحات و سرنوشت جنگ نقش مستقیم داشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب لشکر ۲۵ کربلا لشگری قوی، خط شکن و خط نگهدار بوده است، بایستی در کارزار اقتصادی و معیشتی هم مدیران و دستگاه‌های اقتصادی نیز در میدان عمل قوی و خط شکن باشند تا پیروزی‌ها رقم بخورد.

شعبانی گفت: سیاست‌های جاری دولت در دو امر مهم صنعت و کشاورزی در استان مازندران دون‌شان و شرافت مردم مظلوم، فهیم و صبور استان است.

شعبانی از موفقیت‌ها و زحمات مدیران و کارکنان خدوم اداره کل اقتصاد و دارایی استان تقدیر کرد و بیان کرد: انتظارات مردم از مدیرانی که شعار انقلابی و مردمی بودن را سر می‌دهند بیشتر شده است و تنها با تلاش و پشتکار شبانه روزی در راستای خدمت به این ملت می‌شود عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و خشنودی خداوند را کسب کرد.

شعبانی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی کنونی بایستی از ظرفیت مدیران مجرب، متخصص و متعهدی که اشراف و شناخت درستی نسبت به ظرفیت‌های درونی، موقعیت جغرافیایی، نیازمندی‌های جامعه هدف، اولویت‌ها و بسترهای مناسب فعالیت را دارند استفاده کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها