فرماندار بهار مطرح کرد؛

نقش موثر فرماندهان جوان و طراحی جامع عملیات در فتح خرمشهر

«فیض اللهی» طراحی جامع و هوشمند عملیات را از عوامل موفقیت فتح خرمشهر برشمرد و گفت: جامعیت عملیات و ارائه طرح‌ها از سوی فرماندهان جوان، در نوع خود بی‌نظیر بود.
کد خبر: ۵۹۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ - 24May 2023

نقش موثر فرماندهان و طراحی جامع عملیات در قتح خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همزمان با سراسر کشور صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهار به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در سپاه ناحیه شهر بهار برگزار شد.

«مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار در این مراسم، اظهار داشت: سوم خرداد روز پیروزی خون بر شمشیر و روز بسیار مقدسی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی ایران است، افزود: فتح خرمشهر حادثه‌ای عادی نبود که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و عملیات دیگری با طراحی جامع، پایه‌ای برای این فتح بزرگ و آزادی خرمشهر عزیز شد.

فرماندار بهار به ویژگی‌های عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: عملیات‌های فشرده از نظر زمانی و حضور رزمندگان با خستگی و مجروحیت در عملیات‌ها نشان دهنده حساسیت جنگ در این برهه زمانی است.

وی طراحی جامع و هوشمند عملیات را از عوامل موفقیت برشمرد و افزود: جامعیت عملیات و ارائه طرح‌ها از سوی فرماندهان جوان، در نوع خود بی‌نظیر بود.

فیض‌اللهی تصریح کرد: سرسختی رزمندگان و پایبندی به قولی که در راستای آزادسازی خرمشهر به مردم داده بودند، باعث مقاومت آنها در برابر دشمن شد.

وی اضافه کرد: دشمن در خصوص فتح خرمشهر، تبلیغات روانی بسیار گسترده‌ای انجام داده بود و صدام با قاطعیت و صراحت در خصوص عدم رخنه رزمندگان به خرمشهر سخن گفته بود ولی رزمندگان عزیز کشورمان با روحیه شهادت طلبی و فرهنگ بسیجی تا پای جان برای آزادی وطن و دفاع از دین و انقلاب ایستادند و خرمشهر آزاد شد.

فرماندار بهار متذکر شد: امروز همه ارکان حکومتی ما به بسیجی بودن و شهادت طلبی افتخار می‌کنند و همه طرفدار این فرهنگ و گروه ارزشی هستند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در مقابل شهدا و ملتی که در صحنه‌های گوناگون انقلاب، جبهه و جنگ، حمله‌های اقتصادی و فرهنگی در مقابل دشمن ایستادند، پاسخگو باشیم و در جنگ کنونی و مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی بتوانیم با قاطعیت و استوار، گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار