فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

عملیات بیت المقدس موازنه جنگ را به نفع ایران تغییر داد

سردار «وحیدی» گفت: با اجرای عملیات بیت المقدس و پیروزی آن موازنه جنگ به نفع ایران تغییر یافت و اراده جمهوری اسلامی ایران بر دشمن تحمیل شد.
کد خبر: ۵۹۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 24May 2023

عملیات بیت المقدس موازنه جنگ را به نفع ایران تغییر داد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم گرامی‎داشت سالروز حماسه سوم خرداد امروز با حضور سردار «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از استاتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد.

سردار «وحیدی» در این همایش با گرامی‎داشت یاد و خاطره همه رزمندگان و حماسه‌سازان دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عملیات بزرگ و غرور آفرین آزادی خرمشهر اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «فتح خرمشهر فتح خاک نیست؛ فتح ارزش‌های اسلامی است.»

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: حماسه بی‌نظیر و ماندگار عملیات بیت المقدس شب دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ شروع و تا سوم خرداد همان سال طول کشید و حدود پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر اراضی اشغالی آزاد شد.

وی به دستاوردهای عظیم عملیات بیت المقدس اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این عملیات و پیروزی آن موازنه جنگ به نفع ایران تغییر یافت و اراده جمهوری اسلامی ایران بر دشمن تحمیل شد.

سردار وحیدی دفاع مقدس را یکی از پرافتخارترین دوره‌های تاریخ ایران عنوان و بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین جوانان تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: همانطوریکه معظم له فرمودند هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده و به خوبی بهره‌برداری کنند.

در پایان این مراسم از کارکنان فرزند شهید تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار