فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع):

ملت ایران در دفاع مقدس با پیروی از ولایت به پیروزی رسیدند

سردار«اوصانلو» گفت: دشمنان ملت ایران را در حماسه خرمشهر شناختند، آنجا که دیدند ملت ایران با دست خالی، با پرچم لا اله الله و پیروی از ولایت به میدان دفاع آمدیم و پیروز شدند.
کد خبر: ۵۹۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 25May 2023

ملت ایران در دفاع مقدس با پیروی از ولایت به پیروزی رسیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) امروز (پنجشنبه) در همایش «جهاد تبیین» با محوریت دفاع مقدس که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه های ارومیه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: از روزی که جنگ تحمیلی آغاز شد دشمن تلاش می کرد که ما را به پشت میز مذاکره بکشاند و به نوعی ما را در عمل انجام شده قرار دهد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام با وحدت و انسجام همه برای رویارویی و مقابله با کشورمان به صف شدند تا موجب سقوط این انقلاب شوند.

سردار اوصانلو گفت: اولین اقدام صدام با شروع جنگ تحمیلی پیشروی در مرزهای ایران و یکی از اهداف مهم آنها به تصرف درآوردن خوزستان بود.

فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) افزود: آنها فکر می کردند با توجه به انقلابی که در ایران صورت گرفته نیروهای مسلح این کشور تضعیف و از بین رفته است.

وی گفت: درحالی که همین انقلاب باعث شد مردم به صحنه آیند و با همراهی نیروهای مسلح کشوراز ارزش ها و خاک کشور دفاع کنند.

سردار اوصانلو اظهار داشت: سرانجام بعد از روزها جنگ بی امان که دشمنان علیه این کشور انجام دادند روز 10 اردیبهشت عملیات بیت المقدس طراحی شد و در نهایت شب اتمام عملیات فتح المبین عملیات آزادسازی خرمشهر با رمز یا علی ابن ابی طالب توسط رزمندگان اسلام آغاز شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) افزود: عملیات بسیار مهم و سختی بود و مردان بزرگی نیز در طی آن عملیات به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: اما ما در این عملیات به عینه امدادغیبی و عنایت خداوند متعال را مشاهده کردیم و سرانجام در 2 خرداد سال 61 خرمشهر کاملا به محاصره رزمندگان اسلام درآمد و در سوم خرداد بطور کامل از تصرف دشمنان آزاد شد.

سردار اوصانلو گفت: بنابراین دشمنان ما را در خرمشهر شناختند آنجا که دیدند ملت ایران با دست خالی، با پرچم لا اله الله و پیروی از ولایت به میدان دفاع آمدیم و پیروز شدیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) افزود: به همین دلیل است که امروز هدف مهم دشمنان وارد آوردن هجمه به پرچم، غیرت و رهبری است.

وی تصریح کرد: درحالی که دشمنان به ذره ای از آرزوهای خود در جهت ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران نخواهند رسید و این انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار