فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده مردم بشرویه در مجلس:

شهدا به ملت ایران آموختند بن بستی وجود ندارد

حجت‌الاسلام «نصیرایی» با تأکید بر اینکه امید است این روزها که روز مقاومت است از شهدا این درس را بیاموزیم که ما بن‌بست نداریم، گفت: شهدا این درس را به ما آموختند که در هیچ جایی اما به شرط اینکه قواعدش را رعایت کنیم بن‌بست نداریم.
کد خبر: ۵۹۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 25May 2023

شهدا به ملت ایران آموختند بن بستی وجود نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) در سومین یادواره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خون شهدا همیشه برای انقلاب، نظام و مردم جوشش و برکت داشته است.

وی با تأکید بر اینکه امید است این روزها که روز مقاومت است از شهدا این درس را بیاموزیم که ما بن‌بست نداریم، بیان داشت: شهدا این درس را به ما آموختند که در هیچ جایی اما به شرط اینکه قواعدش را رعایت کنیم بن‌بست نداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی وجود مشکلات و گرفتاری‌های موجود در سطح کشور را محصول بی‌تدبیری و ندانم‌کاری‌ها و گرایشاتی دانست که در این سال‌ها به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی جوانان و فرمایشات ولی و امام جامعه بی‌توجهی شدند.

حجت‌الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه به لطف خدا راه و رسم شهدا امروز در مجلس و دولت حاکم شده و جان می‌دهیم تا حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی زمین نماند، تبیین کرد: حرکت جهادی و شبانه روزی برای حل مشکلات و گرفتاری‌ها ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و همت جهادی مدیران و مسئولان در دولت و مجلس تلاش خواهیم کرد تا مشکلات و گرفتاری‌ها را حل و شاهد به حداقل رسیدن گرفتاری‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار