مدیر روابط عمومی اوقاف البرز همزمان با راه اندازی کاروان‌های کرامت در البرز:

ترویج فرهنگ رضوی از مهمترین اهداف برپایی کاروان‌های «نسیم کرامت» است

«علی اکبری» با اشاره به برپایی ده کاروان «نسیم کرامت» در مناطق مختلف استان البرز، گفت: ترویج فرهنگ رضوی در فضایی شاد از مهمترین اهداف برپایی کاروان‌های «نسیم کرامت» است.
کد خبر: ۵۹۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 25May 2023

ترویج فرهنگ رضوی از مهمترین اهداف برپایی کاروان‌های «نسیم کرامت» استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی علی اکبری» مدیر روابط عمومی اوقاف استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت  اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان درصدد القاء یاس و نا امیدی به جامعه هستند؛ دهه کرامت بهترین فرصت جهت امید آفرینی، بسط شادی و تحقق نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باید به مناسبت ولادت ائمه اطهار در سطح جامعه جشن و شادی توام با تفکر و بصیرت افزایی برگزار شود، افزود: کاروان‌های نسیم رضوی می‌کوشند در حین برپایی مراسم‌های شاد، چون برپایی مسابقه، مولودی خوانی، اجرای سرود و ... با نسل جوان که در معرض آسیب شبکه‌های رسانه قرار دارد ارتباط برقرار نماید و ضمن آشنا کردن آن‌ها با فرهنگ کرامت رضوی و ارزش‌های اهل بیت علیهم السلام، بستر تفکر آگاهانه و بصیرت افزایی درباره تحلیل حوادث و رویداد‌ها را برای آن‌ها فراهم آورد.

علی اکبری با تاکید بر اینکه کاروان نسیم کرامت هر روز در یک منطقه از استان البرز حضور می‌یابد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع و شاد این کاروان‌ها می‌تواند در ترویج فرهنگ رضوی و ارتباط سازنده با نسل جوان بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها