سخنگوی جنبش انصار الله یمن:

عید«مقاومت و آزادسازی»نقطه عطفی در تاریخ نزاع عربی-صهیونیستی است

محمد عبدالسلام با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید «مقاومت و آزادسازی» را به ارتش، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 25May 2023
عید«مقاومت و آزادسازی»نقطه عطفی در تاریخ نزاع عربی-صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی جنبش انصار الله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن با صدور پیامی بیست و سومین سالروز «عید مقاومت و آزادسازی» را به ملت، مقاومت لبنان و حزب الله تبریک گفت.
 
«محمد عبدالسلام» در توییتی به این مناسبت نوشت: روز مقاومت و آزادسازی را به ارتش، مردم و مقاومت لبنان تبریک می‌گوئیم، این روز، یادآور نخستین شکست رژیم اشغالگر اسرائیل و خروج بدون قید و شرط آن از یک سرزمین عربی اشغالی (جنوب لبنان) زیر آتش مقاومت اسلامی حزب الله است.
 
عبدالسلام در ادامه توئیت خود افزود: چنین شکستی نشان دهنده نقطه عطفی در تاریخ درگیری کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی بود، زیرا نقطه آغاز اساسی برای تحمیل شکست‌های پی در پی و ادامه‌دار بر ارتش صهیونیستی به شمار می‌رود.
 
لبنان در ۲۵ ماه می‌هر سال شکست ارتش رژیم صهیونیستی و خروج آن را از جنوب لبنان که در سال ۱۹۷۸ اشغال کرده بود، جشن می‌گیرد. در چنین روزی در سال ۲۰۰۰ میلادی، مقاومت بر ارتش دشمن پیروز شد و آن را شکست داد و صهیونیست‌ها از سرزمین‌های جنوب لبنان بدون هیچ قید و شرطی و یا انجام مذاکره و توافقی خارج شدند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار