دیدار سرپرست فرمانداری رشت با خانواده شهید دوران دفاع مقدس

سرپرست فرمانداری رشت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز آزادسازی خرمشهر، با یک جانباز پرافتخار و نیز یک خانواده شهید ‌والامقام دوران دفاع مقدس در شهر رشت دیدار کرد.
کد خبر: ۵۹۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ - 25May 2023

دیدار سرپرست فرمانداری رشت با جانباز و خانواده شهید دوران دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «کیا عاشوری» سرپرست فرمانداری رشت با همراهی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی و رییس بنیاد شهید شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز آزادسازی خرمشهر با پدر شهید ابراهیم راعی و عباس ملک‌زاده جانباز ۷۰ درصد در شهر رشت دیدار کرد.

عاشوری در این دیدار با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت است، اظهار‌ داشت: شهرستان رشت در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) و ایجاد امنیت در کشور شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده که نشان‌دهنده وفاداری و ولایتمداری مردم این استان سرافراز است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام همگان بر جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: روایت زندگینامه و شرح ایثار، مقاومت و حماسه‌آفرینی شهدای والامقام می‌تواند نقشی اثرگذار در بیداری جامعه و هویت بخشی به نسل آینده کشور داشته باشد.

شهید والامقام ابراهیم راعی از جمله شهدای عملیات بیت المقدس بود که در 10 اردیبهشت سال 61 شربت شهادت نوشید و نامش در جمع جان باختگان استمرار این نظام الهی و دفاع از مرزهای ایران اسلامی جاودان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار