پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

ناوسالار یکم پاسدار «رکن الدینی» با صدور پیامی فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ - 25May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، ناوسالار یکم پاسدار «رضا رکن الدینی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات غرور آفرین بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ منجر شد را باید اوج شکوه دوران دفاع مقدس دانست چرا که یادآور رشادت، رادمردی و جانفشانی مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری ایستادند و به پیروزی رسیدند.

خرمشهر به تعبیرامام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اراده خداوند آزاد شد و سپاه اسلام در مسیر فتح های بزرگ و خیره کننده قرار گرفت و ورق های زرین هشت سال دفاع مقدس به صحیفه تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد، برای همیشه به قصه ای ماندگار و جاودانه در تاریخ جانبازی و ایثارگری مردم ما بدل گشت باید تا همیشه تاریخ مورد توجه و پاسداشت ملت بزرگ ایران قرار بگیرد.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به مردم عزیز ایران اسلام بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار