استاندار همدان:

دیدار با خانواده شهدا از توفیقات و الطاف الهی است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء یکی از توفیقات و الطاف الهی است و همواره خدا را شاکریم که این توفیق شامل حال ما شده است.
کد خبر: ۵۹۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ - 25May 2023

دیدار با خانواده شهدا از توفیقات و الطاف الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با خانواده شهیدان «حق‌گویان» با اشاره به رفاقت دیرینه‌‌اش با شهید «محمدرضا حق‌گویان» اظهار داشت: شهید حق‌گویان اهل تهجد و تعقل و ادعیه بود و همیشه زیارت عاشورا و دعای توسل را با سوز دل می‌خواند.

قاسمی‌فرزاد افزود: از جمع سی و پنج نفره‌ای که در پایگاه بسیج بودیم، بیش از ۳۰ نفر به شهادت رسیدند و ما از قافله شهدا جا ماندیم که امید داریم دوستان شهیدمان شفیعمان باشند.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان همدان در سال جاری اظهار داشت: اولین کنگره هشت هزار شهید استان همدان، با تلاش سردار شهید حاج حسین همدانی، یک الگوی بی‌نظیر در سطح کشور بود.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی به خانواده ایثارگران، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء یکی از توفیقات و الطاف الهی است و همواره خدا را شاکریم که این توفیق شامل حال ما شده است.

قاسمی‌فرزاد افزود: امیدواریم شفاعت این شهیدان گرانقدر و دیگر شهدای دفاع از اسلام، انقلاب، امنیت و مدافعان حرم نصیب همه‌ی ما شود.

وی در پایان متذکر شد: مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باعث یأس و ناامیدی دشمنان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار