مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

وفاق و همدلی در ادارات لازمه حل مسائل است

«شعبانی» وفاف و همدلی در ادارات را لازمه حل مسائل و مشکلات دانست.
کد خبر: ۵۹۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 26May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سوم خرداد گردهمایی ابلاغ برنامه سال ۱۴٠۲حوزه مقاومت امام علی علیه السلام بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بهشهر با سخنرانی سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در مجتمع صنعتی دریایی صدرا (کاسپین) برگزار شد.

سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا اظهار داشت: اجرای برنامه‌های بسیج بایستی بر اساس ضرورت، نیاز، علاقه و ذائقه مخاطبین و همچنین اهداف و اولویت‌های سازمانی در ادارات اجرا شد.

شعبانی گفت: مسائل کشور، جامعه و سازمان‌ها تقریبا شناخته شده و واضح است، لازم است بسیج اداره پس از بروزرسانی با کمک و همت تمامی مدیران و کارکنان، با وفاق و همدلی نسبت به مرتفع کردن آن اقدام کند.

این مسئول ادامه داد: هر چند ابلاغ برنامه در بازه‌های زمانبندی شده بر اساس نرم و حجم ابلاغی تعیین می‌شود، اما در سال جاری ما از رده‌ای اجرای حقیقی و واقعی برنامه‌ها را می‌پذیریم که بتواند با اعتلای سازمانی خود و رضایتمندی ارباب رجوع نسبت به حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح، انتخابات پایان سال را به خوبی رقم بزند.

در پایان مراسم با حضور سرهنگ ولی زاده جانشین ناحیه مقاومت بهشهر از تعدادی از فرماندهان برتر بسیج ادارات قدردانی شد.

وفاف و همدلی در ادارات لازمه حل مسائل است

وفاف و همدلی در ادارات لازمه حل مسائل است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها