امام جمعه کرمانشاه:

مدیریت شهدا الگوی مسئولیت جهادی باشد

آیت الله «علما» گفت: مدیریت شهدای سرافراز در دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی باید باشد.
کد خبر: ۵۹۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 26May 2023

مدیریت شهدا الگوی مسئولیت جهادی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: برای دفاع از کیان ایران اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری جان خود را فدا کرده اند لذا ما باید همواره قدردان از خود گذشتگی‌های آنان باشیم.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: مدیریت شهدای سرافراز در دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی باید باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با الگو گرفتن از بزرگان دین توانستند افتخارات بزرگی را برای کشور به وجود آورند که یک نمونه آن آزاد سازی خرمشهر بود.

آیت الله علما با دعوت از جوانان برای الگو گیری از مدیریت رزمندگان، تصریح کرد: جوانان عزیز ما باید بدانند در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز ما چگونه توانستند افتخارات بزرگی را در عرصه جهانی خلق کنند، لذا از جوانان دعوت می‌کنم مدیریت جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس را با جدیت مرور کنند.

آیت الله علما به دیگر مناسبت‌های پیش رو همچون افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی، روز نسیم مهر، بزرگداشت احمد بن موسی (ع) و ولادت امام رضا علیه اسلام اشاره کرد و افزود: دهه کرامت فرصت خوبی است تا با جنبه‌های شخصیتی امام رضا علیه السلام بیشتر آشنا شویم و در زندگی خود از آن بهره ببریم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی نیروی دریایی تصریح کرد: همه ما باید قدردان دلاورمردان نیروی دریایی باشیم که با تلاش خستگی ناپذیر شبانه روز و با اقتدار از مرزهای دریایی کشور محافظت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین به تشریح جایگاه ولایت فقیه در اسلام پرداخت و گفت: ولی فقیه که زمام دار دین است به خوبی می‌داند مصالح اسلام و مسلمین چه مسائلی است، زیرا ایشان کارشناس دین می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار