امام جمعه اهل سنت خاش:

دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است

«شهنوازی» گفت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام و حضور موثر و حماسی دلیرمردان شجاعی است که با جان و دل و در دشوارترین لحظات به مقابله پرداختند.
کد خبر: ۵۹۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 26May 2023

دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام استمولوی «محمدعلی شهنوازی»امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام و حضور موثر و حماسی دلیرمردان شجاعی است که با جان و دل و در دشوارترین لحظات با دشمنان سرسخت و متجاوزان متشکل از جبهه‌های شرق و غرب به مقابله پرداختند.

مولوی شهنوازی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، اوج عزت و اقتدار ملی و وحدت ایرانیان را به دنیا نشان داد، بنابراین گرامی داشت این روز بزرگ در حقیقت تجلیل از ارزشهای والای دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: در خردادماه حوادث دیگری رخ داده که در نوع خود دارای اهمیت هستند که نمونه آن ایام گرامی داشت ارتحال امام خمینی و قیام پانزده خرداد است.

مولوی شهنوازی اظهار کرد: دشمن شناسی و آگاهی از مسایل روز و مهم جامعه سبب نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان می شود.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی مردمی خوب و نجیب و فهیم و وفادار به اسلام و پاسداران واقعی مرزها زندگی می کنند که شایسته تقدیر بوده و به بهترین نحو باید برای آن ها خدمت انجام بگیرد و مورد تکریم واقع گردند.

این مسىئول ادامه داد: در سالهای انقلاب اسلامی برای مردم منطقه خدمات بزرگی انجام شده، اما با توجه به عمق محرومیت های ناشی از دوران ستم شاهی ضرورت دارد، مردم ما بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار