در همایش فرماندهان نیروهای مسلح مطرح شد؛

سردار سلیمانی: اجرای «طرح نفس» در ۱۷ استان/ تعداد مراکز خانواده بسیج به ۵۰۰ مرکز افزایش می‌یابد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افزایش مراکز خانواده بسیج به ۵۰۰ مرکز در آینده خبر داد و گفت: «طرح نفس» را که مربوط به مبارزه با سقط جنین است، هم‌اکنون در ۱۷ استان اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 27May 2023

سردار سلیمانی: اجرای «طرح نفس» در ۱۷ استان/ تعداد مراکز خانواده بسیج به ۵۰۰ مرکز افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در همایش فرماندهان نیرو‌های مسلح که به‌مناسبت روز ملی جوانی جمعیت در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: طرح مربوط به جوانی جمعیت را با طرح ازدواج آسان از سال گذشته آغاز کردیم و امیدواریم نتایج آن را در سال جاری و سال آینده مشاهده کنیم؛ البته ما در بسیج کار‌ها را به صورت مردم‌پایه انجام می‌دهیم.

سردار سلیمانی افزود: در این زمینه، هماهنگی و هم‌افزایی با دستگاه‌های کشوری به خوبی صورت می‌گیرد که به‌عنوان مثال در این رابطه، یک تفاهم‌نامه با سازمان نظام روان‌شناسی و سه تفاهم‌نامه هم با وزارت بهداشت امضا کردیم؛ علاوه بر این، ۱۱۰ مرکز خانواده هم مجوز فعالیت گرفتند که این عدد به ۵۰۰ مرکز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: «طرح نفس» را که مربوط به مبارزه با سقط جنین است، ابتدا در یکی از استان‌ها به‌صورت آزمایشی آغاز کردیم که پس از کسب نتایج امیدوارکننده، این طرح را هم‌اکنون در ۱۷ استان اجرا می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های کشوری و لشکری می‌توانند در زمینه جوانی جمعیت از طرح‌های مردمی بسیج استفاده کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار