نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه و جوانان نیازمند آشنا شدن با مفاخر و آثار آنان هستند

آیت‌الله «عبادی» با بیان اینکه اصل کار بزرگداشت مفاخر بسیار جالب است و مواردی که ذکر شده از جمله بزرگداشت آیت‌الله اوحدی بسیار پسندیده است، گفت: جامعه و جوانان ما نیازمند آشنا شدن با مفاخر و آثار آنان هستند.
کد خبر: ۵۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 27May 2023

جامعه و جوانان نیازمند آشنا شدن با مفاخر و آثار آنان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با «محمد شالویی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: قانون، علم و کتاب به وسیله پیامبران آمده و کارشان انتقال به مخاطبان و یک نوع تدریس عملی است بنابراین از خود پیامبران در متن وحی به عنوان اسوه یاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیرامون سخنان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد: آنچه مورد نظر شما است یک برنامه مؤثر محسوب می‌شود که به یک آگاهی و دانش نیازمند است و برای انتقال این دانش باید یک متن کارشناسی شده تهیه و به نحو شایسته این متن به وسیله معلمان و اساتید برای نسل‌های آینده تبیین شود.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه اصل کار بزرگداشت مفاخر بسیار جالب است و مواردی که ذکر شده از جمله بزرگداشت آیت‌الله اوحدی بسیار پسندیده است، افزود: جامعه و جوانان ما نیازمند آشنا شدن با مفاخر و آثار آنان هستند.

وی تصریح کرد: شرایط امروز به گونه‌ای شده است که به صورت طبیعی جوانان و نوجوانان نمی‌توانند به این مسائل ورود پیدا کنند و نیازمند راه‌اندازی این نوع انجمن‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای توده مردم باید انگیزه‌ای به وسیله این نوع انجمن‌ها ایجاد شود، گفت: مردم باید خود، سرمایه‌ها و گنجینه‌های خود را بهتر از گذشته بشناسند و اگر این مهم محقق شود قطعا انگیزه به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها