مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز:

همزمان با دهه کرامت هشت زندانی مالی آزاد شدند

«محمدی فرد» گفت: هشت زندانی بدهکار مالی با اهتمام یک خیر البرزی و مناسبت میلاد امام رضا (ع) آزاد شدند.
کد خبر: ۵۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 27May 2023

یک خیر البرزی همزمان با دهه کرامت اسباب آزادی هشت زندانی بدهکار را فراهم کردبه گزارش دفاع‌پرس‌ از البرز، «محمد محمدی فرد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک خیر البرزی با پرداخت بخشی از بدهی هشت زندانی که به سبب بدهی مالی در زندان بودند، اسباب آزادی آن‌ها را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه زندانیان آزاد شده فاقد محکومیت کیفری بوده اند، عنوان کرد: این هشت زندانی به دلایلی، چون ورشکستگی مالی، بدهی و مهریه در زندان به سر می‌بردند با کمک این خیر البرزی همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت به آغوش خانواده‌های بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه این خیر البرزی بیش از یک میلیارد ریال برای آزادی این هشت زندانی هزینه کرده تصریح کرد: این خیر البرزی با پرداخت بخشی از بدهی این زندانیان طی اقدامی انسانی و اسلامی اسباب آزادی آن‌ها را فراهم کرد.

وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ کرامت رضوی، خاطرنشان کرد: در سالروز ولادت امام رضا (ع) باید فرهنگ کرامت را از آن امام رئوف بیاموزیم و تا حد امکان نسبت به کمک به همنوعان خود اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها