مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت:

ایجاد ترس و دلهره در بین ملت ایران از اهداف دشمن است

حجت‌الاسلام «محمدی» گفت: دشمن به دنبال این است اگر این ترس ایجاد شود در مرحله بعد ورود پیدا کند اما ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران آن‌ها از این اهداف شوم ناامید می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 27May 2023

ایجاد ترس و دلهره در بین ملت ایران از اهداف دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن محمدی» مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «حسن بادامکی» و پدر سردار شهید «ناصری» در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: عشق و علاقه به پدر و مادر و فرزند قابل بحث نیست و نمی‌توان این موارد را مطرح کرد.

وی ویژگی مشترک در خانواده شهدا را ایمان به وعده‌های الهی ذکر کرد و بیان داشت: ملت ایران نشان داده که همواره آماده دفاع از کشور است و این ملت هرگز از مرگ و شهادت نمی‌ترسد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت با تأکید بر اینکه شهدای عرصه امنیت خالصانه در عرصه مبارزه ایستادگی کرده و یادشان جاودانه است، تبیین کرد: خداوند همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خون‌های زیادی به پای این نظام ریخته شده که باید قدردان آن باشیم.

حجت‌الاسلام محمدی ایجاد وحشت، ترس و دلهره در بین مردم، مرزداران، دلسوزان به انقلاب و نیروهای حافظ امنیت را از اهداف دشمن در مقطع کنونی ذکر کرد و افزود: دشمن به دنبال این است اگر این ترس ایجاد شود در مرحله بعد ورود پیدا کند اما ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران آن‌ها از این اهداف شوم ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کار دشمن در طول تاریخ این گونه بوده و در زمان انقلاب هم یکی از اهداف او ایجاد ترس در بین ملت بوده است بیان کرد: دشمن اگر جرأت دارد در میدان حقیقی جنگ وارد شود و گرنه به جولان مگسی در مقابل سیمرغ می‌توان او را تشبیه کرد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت به آزادسازی یکی از دیپلمات‌های ایرانی «اسدالله اسدی» اشاره کرد و گفت: این عزیز در سخت‌ترین شرایط به مدت بیش از پنج سال زندانی شد و قطعاً وعده‌های زیادی به او دادند اما مقاومت و صبر کرد لذا باید مراقب باشیم که گمراه نشویم و میدان را خالی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها