فتح خرمشهر؛ فتح خون/ در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس ارتش؛

دریادار سیاری: افتخارات ماندگار ارتش مرهون جانفشانی پیشکسوتان است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: افتخارات ماندگار ارتش مرهون جانفشانی پیشکسوتانی است که امروز نسل جوان ارتش با بهره‌گیری از تجربیات گرانقدر آنان در عرصه‌های مختلف پیشتاز هستند.
کد خبر: ۵۹۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 27May 2023

افتخارات ماندگار ارتش مرهون ایثار و جانفشانی پیشکسوتان این نیرو استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش با حضور در منزل سرهنگ «محمد الهیان» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ارتش (جمعی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) آذربایجان و لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه) با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار «زهره الهیان» دختر سرهنگ الهیان و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

امیر دریادار سیاری در این دیدار اظهار داشت: افتخارات ماندگار ارتش مرهون ایثار و جانفشانی همه پیشکسوتانی است که امروز نسل جوان ارتش با بهره‌گیری از تجربیات گرانقدر آنان در عرصه‌های مختلف پیشتاز و سربلند هستند.

زهره الهیان نیز ضمن تشکر از حضور امیر دریادار سیاری در منزل پدر وی و دیدار و سرکشی از این بازنشسته و پیشکسوت ارتش، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با آمادگی بالا و حضوری مقتدرانه در صحنه‌های مختلف به‌ویژه مردم‌یاری و امدادرسانی به هموطنان عزیز، مایه امیدواری، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

در پایان این دیدار که امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و امیر سرتیپ دوم «صداقت» جانشین معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش نیز حضور داشتند، امیر دریادار سیاری با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های خالصانه و صادقانه سرهنگ محمد الهیان در دوران خدمت وی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه حضور ایثارگرانه در عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار