فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دشمن در مقابل اندیشه‌های امام و اصل حمایت از ولایت شکست خورد

سردار «ملکی» گفت: دشمن در مقابل اندیشه‌های امام، وحدت مردم و اصل حمایت از ولایت شکست خورد.
کد خبر: ۵۹۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 27May 2023

دشمن در مقابل اندیشه‌های امام و اصل حمایت از ولایت شکست خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر که در پادگان المهدی (عج) بابل برگزار شد، با گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول اظهار داشت: جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی جنگ بین دو تفکر لیبرال و دموکراسی با تفکر انقلابی است و جریان انقلاب امام (ره) اهداف انبیا، ایجاد قسط و عدالت، توحید و خدامحوری را دنبال می‌کند.

سردار ملکی با بیان اینکه صدای انقلاب صدای توحید و خداپرستی است و رزمندگان ما به دنبال کمال هستند، افزود: جنگ‌های زیادی صورت گرفت و شاهان حکومت‌های گذشته بخش‌های مختلفی از خاک را بخشیدند و دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست یک وجب از خاک را اشغال کند.

این مسئول با اشاره به جنایت‌های دشمنان و رژیم بعثی عراق در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: اوایل انقلاب در کردستان ۲۴ گروه بر علیه جمهوری اسلامی با ما می‌جنگیدند و ما برای حفظ کردستان ۲۴ هزار شهید تقدیم کردیم که ۵ هزار و ۴۰۰ شهید بومی اهل سنت و تشیّع بودند.

سردار ملکی با عنوان اینکه دشمن با رمز «مهسا امینی» در اغتشاشات اخیر برای براندازی انقلاب اسلامی اقداماتی انجام داد، ادامه داد: دشمن در مقابل اندیشه‌های امام، وحدت مردم و اصل حمایت از ولایت شکست خورد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران دشمن با تمام توان برای اختلاف افکنی بین اهل سنت و شیعیان آمده است، ادامه داد: باید تاریخ انقلاب و حوادث آن را به جوانان و نسل امروز تبیین کنیم.

سردار ملکی با بیان اینکه آمریکا سرکرده استکبار جهانی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی دارای تمدن قوی است و دشمنان بی‌ریشه دارای تفکر شیطانی هستند و با دشمنی‌ آنها بر علیه انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا برای اینکه خودش آقای جهان شود دست به غارت‌ها و جنایت‌هایی زده است، به جنایت منافقین در داخل ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار شهید سند جنایت منافقین است و باید جنایت‌های منافقین، دموکرات و ضد انقلاب به نسل امروز و آینده بازگو شود.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین جنایت‌های ضدانقلاب به نسل امروز و آینده خاطرنشان کرد: همچنین باید خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم و جنگ زده را تبیین کنیم چراکه جامعه و نسل امروز نیازمند این روشنگری است.

سردار ملکی به مقاومت مردم بانه، کرمانشاه و جزیره خارک در برابر رژیم بعثی عراق اشاره کرد و گفت: تنب بزرگ و کوچک در مقابل دشمن مثل دژ محکم عمل کردند و این مناطق با تقدیم شهدای زیادی حفظ شد.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر در طول تاریخ چهار بار اشغال شد و شاهان گذشته برای آزادی خرمشهر بخش‌هایی از خاک را بخشیدند، افزود: در آخرین بار که به دست رژیم بعثی عراق اشغال شد با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام آزاد شد.

این مسئول اضافه کرد: در عملیات بیت المقدس ۶ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز تقدیم کردیم، بیان کرد: به اسارت درآوردن ۱۹ هزار اسیر دشمن، آزادسازی ۵ هزار و ۳۸۰ کیلومتر از خاک ایران و آزادسازی هویزه از دستاوردهنای فتح خرمشهر به شمار می‌آید.

وی به شکل‌گیری داعش و جنایتهایش در سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی در جبهه مقاومت به ثمر نشست و داعش به قعر زباله‌دان تاریخ پیوست.

سردار ملکی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل اندیشه‌های انقلابی جوانان فلسطین شکست خورده است، به اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: باید دستاورد‌های نظام را در عرصه‌های مختلف تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار