مدیرامور هنری و سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از ۸ نمایش رادیویی با محوریت زندگینامه شهیدان ملی و استانی در بوشهر

«صفری» گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از ۸ نمایش رادیویی با محوریت زندگینامه شهیدان ملی و استانی در بوشهر رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 28May 2023

از ۸ نمایش رادیویی با محوریت زندگینامه شهیدان ملی و استانی در بوشهررونمایی می شود«علی صفری» مدیر امور هنری و سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از ۸ نمایش رادیویی با محوریت زندگینامه شهیدان ملی و استانی در بوشهر رونمایی می‌شود.

وی عنوان کرد: این آثار هنری که در قالب نمایش رادیویی با محوریت زندگینامه شهیدان ملی و استانی تهیه و تدوین شده در روز یکشنبه هفتم خرداد در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز بوشهر رونمایی خواهد شد.

صفری خاطرنشان کرد: نمایش رادیویی «فخر آفرین» بر اساس زندگی شهید خلیل فخرایی، نمایش رادیویی «حنظله جنوب» بر اساس زندگی شهید احمد اسدی، نمایش رادیویی «مردان بردستان» بر اساس زندگی شهیدان؛ عبدالحسین و عبدالهادی موسوی کراماتی، نمایش رادیویی «دی رود» بر اساس زندگی شهید حسن خوشبخت تهیه شده است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر تصریح کرد: نمایش رادیویی «بهشت مردان» بر اساس زندگی شهید محمد احمدی جوان و شهید محسن خزائی، نمایش رادیویی «جهانگیر و جهان گیر» بر اساس زندگی شهید جهانگیر گرگین و نمایش رادیویی «انتخاب» بر اساس زندگی شهید امید نسترن تولید شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر پرداختن به سوژه‌های ملی نیز در دستور کار دارد گفت: نمایش رادیویی «حج مقبول» یا «پرواز تا بی نهایت» بر اساس زندگی شهید عباس بابایی تهیه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار