وصیت نامه شهید «صفر رنجبر سارخانلو»:

امیدوارم دنباله‌ رو خون شهیدان اسلام باشید

شهید «صفر رنجبر سارخانلو» در وصیت نامه خود خطاب به خانواد‌ه‌اش گفته است: امیدوارم دنباله‌رو خون شهیدان اسلام باشید.
کد خبر: ۵۹۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴ - 30May 2023

امیدوارم دنباله‌ رو خون شهیدان اسلام باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «صفر رنجبر سارخانلو» دوم مرداد ۱۳۴۱ در روستای «سرخانلو» از توابع اردبیل متولد شد و سرانجام بیست و دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در جبهه‌های حق علیه باطل بر اثر اصابت ترکش به مقام شهادت نائل آمده است.

بخشی از وصیت نامه شهید «صفر رنجبر سارخانلو»:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام پدر و مادر عزیز، من فرزند شما که با صدامیان کافر در جنگ هستم. شاید این روز های آخر عمرم باشد چون بیشتر از این دیگر نمی توانم صبر داشته باشه و می‌روم تا خاک عزیز کشورمان را آزاد سازم پدر و مادر عزیزم باور کنید که دوستتان دارم و همیشه در یاد شما هستم و اگر من از این دنیا رفتم دیگر ناراحت نباشید و گریه نکنید و به جای گریه شادی کنید که شهادت شب عروسی من است.

افتخار کنید که چنین فرزندی خداوند به شما داده که در راه اسلام و دین به شهادت رسید مادرم باید افتخار کنید که چنین فرزندی را زهرا (س) گونه تقدیم انقلاب کردید مادر جان ناراحت نباش اگر من شهید شدم دست خودم نبود دست خداوند است که این امانت را به شما داده پس گرفت.

اگر من شهید شدم فرزند دیگری خداوند به شما خواهد داد، پدر و مادر عزیزم به بچه ها سلام بنده را برسانید و از قول من بگویید که نماز بخوانند، همیشه خدا را در یاد داشته باشید و از امام خمینی پشتیبانی کنید برادران و خواهران من از همه شما و پدر و مادرم حلالیت می‌جویم. برادرم یعقوب جان اگر من شهید شدم اسم بنده را به نام پسر خودت بگذار چون خداوند به جای من فرزند دیگری به شما خواهد داد امیدوارم که دنباله رو خون شهیدان اسلام باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار