استاندار خراسان شمالی:

برای مقابله با هجمه‌های دشمنان، باید معنویت خود را تقویت کنیم

حسین‌نژاد در دیدار با خانواده شهیدان «آزاده» گفت: برای تحقق شعار سال و مقابله با هجمه‌های دشمنان، باید ابعاد معنوی و ایمانی خود را تقویت کنیم؛ که یکی از این راه‌ها دیدار با خانواده‌های صبور شهدا و حضور در کانون‌های دینی است.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 28May 2023

دعای خیر خانواده‌های معظم شهیدان منشاء توفیق استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی روز گذشته (شنبه) ضمن حضور در روستای خرق از توابع شهرستان فاروج با خانواده شهیدان «سیدمصطفی و سیدمحمود آزاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای مرحوم «غنی آزاده» پدر شهیدان «سید مصطفی و سید محمود آزاده» فقدان وی را تسلیت گفت.

حسین‌نژاد گفت: برای تحقق شعار سال و مقابله با هجمه‌های دشمنان، باید ابعاد معنوی و ایمانی خود را تقویت کنیم؛ که یکی از این راه‌ها دیدار با خانواده‌های صبور شهدا و حضور در کانون‌های دینی است. در زیر سایه رهبر فرزانه انقلاب نقشه راه پیشرفت کشور را ترسیم خواهیم کرد و با تمام توان در راستای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: سعی می‌کنیم با ثبات قدم راه شهدای عزیز را ادامه دهیم و در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم البته در این راه به دعای خیر خانواده‌های شهیدان عزیز که منشاء توفیق است احتیاج داریم.

گفتنی است؛ استاندار خراسان شمالی در پایان این دیدار ضمن حضور در مزار شهیدان سید مصطفی و سید محمود آزاده و همچنین مرحوم غنی آزاده با قرائت فاتحه و تقدیم گل به مقام ایشان ادای احترام کرد.

«غنی آزاده» پدر شهیدان «آزاده» هفته گذشته در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها