دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

بازی دو سر باخت زلنسکی در زمین غرب

«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین نمایش تبلیغاتی خود به ضمن حمله‌ای دوباره به ایران با مخاطب قرار دادن مردم کشورمان اتهاماتی مضحک، سراسر کذب و بی‌اساس را به جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.
کد خبر: ۵۹۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 29May 2023

بازی دو سر باخت زلنسکی در زمین غربگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین نمایش تبلیغاتی خود و با هدف انحراف افکار عمومی داخل اوکراین از مقصر بودن او و سیاست‌های دولت خود در آغاز و ادامه پیدا کردن جنگ این کشور با روسیه و همچنین سرپوش گذاشتن بر ناتوانی و ضعف ارتش این کشور در برابر ارتش قدرتمند روسیه که به موجب آن چندین شهر را از دست داده است، همانند موارد قبلی اتهاماتی را متوجه کشورمان در حمایت از روسیه وارده کرده است.

رئیس جمهور اوکراین که در بیش از یک سال اخیر از زمان آغاز جنگ با روسیه از حمایت و پشتیبانی گسترده و نامحدود غرب برخوردار است به منظور فرار از سیاست‌ها و اقدامات اشتباه خود که تا امروز موجب ویرانی گسترده اوکراین شده، ضمن حمله‌ای دوباره به ایران با مخاطب قرار دادن مردم کشورمان اتهاماتی مضحک، سراسر کذب و بی‌اساس را به جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است.

«ولودمیر زلنسکی» اخیرا در یک نمایش تبلیغاتی جدید اتهاماتی را علیه کشورمان مطرح کرده که پیش از این بارها توسط مقامات کشورمان به شدت تکذیب شده است. او در جدیدترین سخنان خود پای را از این میزان هم فراتر گذاشته و از مردم ایران خواسته تا در دوران جنگ اوکراین و روسیه در کنار مسکو قرار نگیرند! ادعایی که همانند سایر موضوعات و مطالبی که در گذشته و در طول یک سال گذشته هم مطرح کرده از پایه کذب و بی‌اساس است.

اما در میان اظهارات نادرست و صد البته غلط رئیس جمهور اوکراین باید به این مهم توجه داشت که این کشور در طول یک سال اخیر به صورت گسترده و نامحدود از کمک‌ها و پشتیبانی‌های تسلیحاتی و لجستیکی غرب در تمامی حوزه‌ها بهره‌مند شده است. این کمک‌ها آنقدر وسیع و گسترده بوده که بر اساس آخرین اخبار و گزارش‌های منتشر شده، میزان کمک‌هایی که از آمریکا و کشور‌های اروپایی به اوکراین شده تا امروز چند برابر میزان بودجه نظامی این کشور شده است.

حال رئیس جمهور کمدین اوکراین با نادیده گرفتن و فراموش کردن تمامی این حمایت‌ها و به منظور آغاز کردن و کلید زدن جنگی تبلیغاتی که کمک‌های متعارف و استاندارد ایران به روسیه پرداخته و با پشتیبانی رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و تبلیغاتی غربی این کمک‌های عادی و مرسوم بین دو کشور دوست و همسایه را آنقدر بزرگ کرده که گویی این حمایت‌های ایران است که موجب برتری قابل توجه و بدون انکار روسیه بر اوکراین شده است.

زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با حمایت و پشتیبانی کشور‌های غربی در طول ماه‌های گذشته با طرح ادعا‌هایی مدعی شدند که ایران با دراختیار قراردادن پهپاد‌هایی از نوع شاهد ۱۳۶ بر صحنه میدان نبرد بین اوکراین و روسیه تاثیر گذاشته و ضمن دادن برتری‌های قابل توجهی به رسیه در این جنگ آسیب‌ها و خسارت‌های بسیار فراوان و غیرقابل جبرانی را به ارتش، نیرو‌های نظامی و زیرساخت‌های حیاتی اوکراین وارد کرده است.

بر این اساس بر کسی پوشیده نیست زمانی که ادعا‌های کذب و بی‌اساس اوکراین چه در مورد روسیه و چه در مورد جمهوری اسلامی ایران با استقبال و واکنش مثبت و همچنین حمایت کشور‌های غربی و رسانه‌های زنجیره‌ای آن‌ها روبرو می‌شود، این رئیس جمهور اوکراین است که نه تنها جنگی را با حمایت و بازیگری برای غرب علیه روسیه آغاز کرده بلکه در فاز دوم این جنگ و با ایجاد هیاهو و جنجال در مورد ارتباط و همکاری‌های ایران با روسیه جنگ روانی و تبلیغاتی تازه‌ای را علیه کشورمان کلید زده است.

البته رئیس جمهور کمدین اوکراین در یک مصاحبه تلویزیونی که اخیرا در ان شرکت کرده است با خطاب قرار دادن مردم ایران، مدعی شد: «امروز با توجه به ادامه‌دار بودن آن حملات تمایل دارم مستقیماً درخواستم را از مردم ایران و از همه اعم از جامعه ایران، علما و هر خانواده ایرانی مطرح کنم.» او در ادامه ادعا‌های خود، این سوال را مطرح کرد که چرا می‌خواهید در اقدامات تروریستی روسیه همدست باشید؟!

در حقیقت این همان موضوعی است که زلنسکی به عنوان رئیس جمهور اوکراین سعی دارد با اصرار و پافشاری بر آن، ضمن ایجاد شک و تردید در میان مردم کشورمان، مواضع بی‌طرفانه کشورمان در قبال جنگ روسیه و اوکراین را زیر سوال برده و اینگونه به مردم القاء کند که مقامات کشورمان ضمن حمایت از کشور روسیه در جنگ با اوکراین به تامین تسلیحاتی این کشور با هدف جلوگیری از پایان این جنگ و وارد آوردن خسارات و تلفات هچه بیشتر به مردم و ملت اوکراین نقش اساسی را بازی می‌کنند.

در پایان باید گفت بر کسی پوشیده نیست که «ولودمیر زلنسکی» با حمایت کامل و قاطع کشور‌های اورپای غربی و آمریکا به عنوان رئیس جمهور اوکراین انتخاب شده است و بر همین اساس هم آغاز جنگ با روسیه و هم اکنون هم کلید زدن جنگی روانی و تبلیغاتی علیه کشورمان نیز با مشاوره و هماهنگی کشور‌های غربی و آمریکا انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار