فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول بسیج ادارات بوشهر:

فتح خرمشهر سرآغاز فتح قله‌های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است

سرهنگ «اسکندری» گفت: فتح خرمشهر سرآغاز فتح قله‌های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، در فتح خرمشهر، وحدت فرماندهی، ایمان به یاری خداوند مهمترین مولفه‌هایی است که ثمرات ارزشمند خود را نشان داده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 28May 2023

فتح خرمشهر سرآغاز فتح قله‌های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «عبدالله اسکندری» مسئول بسیج ادارات سپاه امام صادق (ع) بوشهر ‌امروز در آیین بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در اداره کل راه و شهرسازی این استان اظهار داشت: فتح خرمشهر سرآغاز فتح قله‌های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، در فتح خرمشهر، وحدت فرماندهی، ایمان به یاری خداوند مهمترین مولفه‌هایی است که ثمرات ارزشمند خود را نشان داده است.

سرهنگ اسکندری با اشاره به نقش تاریخی امام (ره) در خصوص فتح خرمشهر گفت: استراتژی امام (ره) در جنگ به ویژه عملیات بیت المقدس استفاده از ظرفیت بزرگ و تمام نشدنی مردم به عنوان مدافعان واقعی انقلاب بود که عامل مهمی در خلق این حماسه بزرگ به شمار می‌رود.

اسکندری اضافه کرد: امام خمینی در کنار اجرایی کردن این راهبرد می‌فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این تعبیر، بیانگر تکلیف مداری امام و نگاه تکلیف گرایانه ایشان به مسائل انقلاب است.

وی فتح خرمشهر را نقطه آغازی برای فتح قله‌های بزرگ در تاریخ انقلاب دانست و با اشاره به شکوفایی توانمندی‌های ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی افزود: عامل اصلی این رشد و بالندگی دفاع مقدس و نگاه امیدوارانه به ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور است.

اسکندری با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن با همه توان به مقابله با ارزش‌های انقلاب آمده و همه صاحبان خرد و اندیشه و تریبون باید با شیوه‌های منطقی، واقعی و اقناعی پاسخگوی سوالات و شبهات نسل جوان و نوجوان ر موضوعت مختلف باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار