رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد؛

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل/ پیش بینی حضور ۲ میلیون زائر

سردار هادیانفر با اشاره به پیش بینی حضور دو میلیون زائر برای مراسم سالگرد ارتحال امام از اعمال محدودیت های ترافیکی مسیرهای منتهی به مرقد امام در این ایام خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 28May 2023

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل/ پیش بینی حضور ۲ میلیون زائربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور فراجا در بازدید از آزادراه قم - تهران با حضور در عوارضی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌هایی که صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تا دو میلیون زائر حضور خواهند یافت که تردد اکثر آنان با خودرو است.

سردار هادیانفر بیان داشت: آزاد راه قم- تهران از پرترددترین محورها در روزهای ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خواهد بود که در این ایام تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا در توصیه به زائران پیاده مرقد امام راحل گفت: از زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام راحل حرکت می‌کنند درخواست داریم که در زمان شب و کاهش دید با وسایل روشنایی ادامه مسیر دهند و از پشت سر خودروها حرکت نکنند.

وی عنوان داشت: رانندگان خودروهای اتوبوس نیز باید معاینه فنی خودروی خود را کنترل کنند و نسبت به بستن کمربند ایمنی مسافران نیز اهتمام داشته باشند.

سردار هادیانفر گفت: امیدواریم با تلاش مأموران پلیس راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل بدون مشکل ترافیکی و حادثه برگزار شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار