نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدا ناظر به اعمال گذشته انسان‌ها هستند

حجت‌الاسلام «شکری» با بیان اینکه شهدا ناظر به اعمال گذشته انسان‌ها هستند از مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست از فرصت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نهایت استفاده را بکنند.
کد خبر: ۵۹۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ - 28May 2023

ثبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (یکشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: در سطح کشور ۲۵۰ روحانی به عنوان ائمه جماعات در این مجموعه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این تعداد علاوه بر نمایندگی‌هایی است که سطح کشور فعال است، بیان داشت: این روحانیون را موظف کرده‌ایم که حداقل هفته‌ای دو جلسه برای پرسنل کلاس‌های احکام را برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر ارتقای پرسنل و توجه به خانواده‌های شهدا در شرایط حساس کنونی، تبیین کرد: امیدواریم بتوانیم به اهدافی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما سپرده‌اند، برسیم.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه کلمه شهید یکی از القاب و اسامی خداوند است، افزود: شهدا ناظر به اعمال گذشته انسان‌ها هستند و از این نظر در ردیف پیامبران قرار دارند.

وی از مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست از فرصت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نهایت استفاده را بکنند و نامه اعمال خود را پربار و شاکر چنین موقعیتی باشند.

حضور در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های حجت‌لاسلام «شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار