جانشین فراجا: زیرساخت‌ پایش هوایی مرز‌ها فراهم شود

سردار قاسم رضایی در جلسه مشترک با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت پهپادی در تأمین امنیت مرزها بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از این ظرفیت در کنترل مرزها بازدارنده خواهند بود.
کد خبر: ۵۹۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 28May 2023

جانشین فراجا: زیرساخت‌ پایش هوایی مرز‌ها فراهم شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار قاسم رضایی جانشین فراجا در جلسه مشترک با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش که در شهرستان زابل برگزار شد، با واکاوی درگیری روز گذشته مرزبانان غیور فراجا با طالبان در نقطه صفر مرزی و همکاری مطلوب مرزبانی و ارتش، گفت: روز گذشته همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش انجام شد.

وی افزود: در عملیات دیروز طبق شواهد و قرائن، شروع کننده تیراندازی نیروهای طالبان بودند و خط قرمز مرزبانان غیور ما خاک مقدس و مرز کشور عزیزمان ایران اسلامی است و به هیچ احدی اجازه تعرض نخواهند داد.

سردار رضایی ادامه داد: برنامه های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرزها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرزها و مرکز زندگی کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تأکید بر ایجاد بستر و زیرساخت پایش هوایی و استفاده از پهپاد در مرزها توسط مسئولان مربوطه گفت: استفاده از ظرفیت پهپادی در تأمین امنیت مرزها بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از این ظرفیت در کنترل مرزها بازدارنده خواهند بود.

پایان پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار