معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

غریب در موزه دفاع مقدس فارس اکران شد

«سرخوش» از اکران فیلم غریب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس خبر داد و گفت: این فیلم دربارهٔ شهید محمد بروجردی است که نقش او توسط بابک حمیدیان ایفا شده‌است.
کد خبر: ۵۹۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ - 28May 2023

«محسن سرخوش» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس، از اکران فیلم غریب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این فیلم دربارهٔ شهید محمد بروجردی است که نقش او توسط بابک حمیدیان ایفا شده‌است.

سرخوش افزود غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی و به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم نخستین‌بار در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و سپس در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به اکران درآمد و سرمایه‌گذار این فیلم سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

وی با اشاره به اینکه اکران این فیلم همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت دهه کرامت در روز های سوم تا پنجم خردادماه در سالن آمفی تئاتر موزه دفاع مقدس استان فارس در ساعت19:30 به مدت 3شب برگزار شد افزود: اکران این فیلم با استقبال عموم مردم فهیم شهر شیراز مواجه گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار