جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

فعالیت در زمینه فرهنگی نیاز به مجاهدت دارد

سردار «افضلی» گفت: فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد که اصحاب رسانه در خط مقدم این جهاد مقدس نقشه‌های ضدفرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 28May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی افضلی» جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بعدازظهر امروز در جمع هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اهمیت رسانه در عصر کنونی اظهار داشت: فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد که اصحاب رسانه در خط مقدم این جهاد مقدس نقشه‌های ضدفرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز ظرفیت پایه‌گذاری حرکت انقلابی در موضوع مهم رسانه را دارد و همان گونه که در تمام زمینه‌ها تفکر بسیجی و انقلابی راهگشای حل مشکلات بوده است در عرصه فرهنگ و ارتباطات نیز باید با کار جهادی و بسیجی وارد میدان شد تا افکار عمومی، جولانگاه دروغ پردازی و سیاه نمایی دشمن نگردد و با انعکاس هنرمندانه واقعیت‌ها، راه را بر خودنمایی و قدرت نمایی استکبار مسدود شود.

سردار افضلی با تأکید بر لزوم اجرای کیفی برنامه‌های بسیج رسانه خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر یکی از تأثیرگذارترین مراسماتی است که با هدف تجلیل از اصحاب رسانه برگزار می‌شود و باید تلاش شود تا استعداد‌های نوجوانان و جوانان خلاق در عرصه رسانه کشف و از ظرفیت آنان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار