فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

بازدید وزیر کشور از پایگاه های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در کرمانشاه

سردار کریمی گفت:وزیر کشور در جریان اقدامات رزمندگان در تأمین امنیت ومقابله با تهدیدات دشمنان و روند خدمت رسانی آنها به مردم در کرمانشاه قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 28May 2023

بازدید وزیر کشور از پایگاه های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا کریمی» فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی با اشاره به بازدید وزیر کشور از پایگاه‌های مرزی در مناطق مرزی استان کرمانشاه و محل‌های استقرار رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی اظهار داشت: وزیر کشور به همراه استاندار کرمانشاه با حضور در مناطق مرزی استان کرمانشاه ضمن بازدید از پایگاه های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در جریان اقدامات رزمندگان در تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان و روند خدمت رسانی آنها به مردم قرار گرفت.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی افزود: همچنین وزیر محترم کشور ضمن قدردانی از تلاش ها، زحمات و مدیریت رزمندگان اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان و سربازان عزیز از مجاهدت های آنان تقدیر به عمل آورد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی از مهمترین اهداف مأموریت های سپاه پاسداران است، گفت:  سپاه یک نهاد مردمی و از بطن مردم است و تمام هدف این نهاد مقدس این است مردم عزیز در هر نقطه ای از این سرزمین در امنیت، آسایش و رفاه باشند و سپاه در راستای تحقق این ۳ مولفه گام برمی دارد.

سردار کریمی تأکید کرد: هویت سپاه مبتنی بر ولایتمداری،ایثارگری، جهاد، بصیرت، امنیت آفرینی، حفظ هویت، عزت، عظمت، آرامش برای ملت، خدمت به مردم، امیدآفرینی و اقتدار آفرینی برای کشور است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله امروز با پشتوانه ایمان به خدا معنویت ، ولایتمداری ، بصیرت و شهادت طلبی هویت و اصالت خود را حفظ کرده و اینها رمز موفقیت رزمندگان در مأموریت های مختلف است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی با اشاره به اقدامات تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در قالب گروه های جهادی بیان کرد: رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله خدمت رسانی به مردم را در قالب گروه های جهادی در مناطق مرزی با قوت دنبال می کنند و ساخت و بازسازی منازل محرومین و مسجد از جمله آنها است و همچنین در تهیه بسته های معیشتی و تأمین نیازهای اصلی مردم نیز اقدامات مهمی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در مناطق مرزی برای کودکان و نوجوانان و خصوصا برنامه های فرهنگی در مناسبت ها از دیگر فعالیت های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق محروم است.

سردار کریمی با اشاره به حضور موفق تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی در مناطق مرزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله با انگیزه های الهی و انقلابی و روحیه ای بانشاط در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم و با یک هم افزایی و همدلی در مناطق مرزی استان کرمانشاه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم تلاش می‌کنند و پرچم مقدس جمهوری‌ اسلامی را در این مناطق به اهتزاز درآورده اند و مسیر خدمت و تأمین امنیت به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار