رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان:

بسیج دانشجویی جریان پویا و دلسوز مردم در ساحت دانشگاه است

صادقی آزاد با صدوربیانیه‌ای، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 28May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «محمد صادقی آزاد» رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با صدوربیانیه‌ای، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

بسیج، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.  امام خمینی ( ره)

امروزه دشمنان ایران اسلامی با مراکز اصلی اقتدار این ملت بیشتر از همه دشمنی می‌نمایند. تحریم‌های ظالمانه غرب شامل حال نهادها، ارگان ها، شرکت ها،  تشکل ها و اشخاصی می شود که دقیقا در مسیر درست انقلاب، اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش ها قدم بر می دارند.

دشمن با جهل به قواعد و سنت‌های الهی حاکم بر اندیشه بسیجی و با عبرت نگرفتن از تجربه های شکست خورده پیشین خویش بنا دارد با ابزار تحریم حرکت تحولی جامعه دانشجویی را متوقف سازد، اقدام مضحک اتحادیه اروپا در تحریم یکی از شاخه های پرثمر مردمی ترین نهاد ایران اسلامی؛ که همواره در کنار مردم با حضور در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی، منشأ خدمات، خیرات و برکات فراوان برای جامعه بوده و خواهد بود از سویی نشانه بارزی از ضعف و استیصال استکبارجهانی در مواجهه با قدرت روزافزون انقلاب است و از سویی دیگر حقانیت این نهاد انقلابی، ولایی، ارزشی و جهادی را به جهانیان نشان می دهد.

بسیج دانشجویی جریان پویا و دلسوز مردم در ساحت دانشگاه است و همواره دل در گرو رشد و تعالی علمی و فناوری کشور دارد و در مسیر پالایش فضای فرهنگی و ارتقای سطوح معرفتی گام برمی دارد. لذا این تحریم لکه ننگ دیگری برای این اتحادیه و مدال افتخاری برسینه ستبر بسیج دانشجویی عزیزمان خواهد بود.  

اینجانب به نمایندگی از خانواده معزز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ضمن محکومیت اقدام مضحک و مغرضانه‌ اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی، اعلام می دارم این اقدامات کور، ذره‌ای در استمرار طی طریق پرفروغی که توسط امام راحل عظیم الشان و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب برای این نسل عزیز از شجره طیبه ترسیم شده است خللی وارد نخواهد کرد و ملت عزیز ایران اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری و حمایت قاطع از این نسل جوان، فعال علمی - اجتماعی و فرزندان خدوم و جهادی خود،  اقتدار ملی، تعالی و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز اسلامی را با قدرت و قوتی مضاعف ادامه خواهند داد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار