در همایش اعضای شبکه مدیریتی شجره طیبه صالحین؛

نماینده ولی فقیه در خوزستان: در جنگ اقتصادی باید به جوانان اعتماد کنیم

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: رمز موفقیت مدیر توجه به توانمندی‌ها است؛ ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و در جنگ اقتصادی نیز باید به جوانان اعتماد کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ - 29May 2023

در جنگ اقتصادی باید به جوانان اعتماد کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز امروز در همایش اعضای شبکه مدیریتی شجره طیبه صالحین فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: ماموریت شبکه تربیتی صالحین و مجموعه نظام در بعد فرهنگی، تربیت‌ نیروهای مومن و انقلابی است. بر اساس روایات نیز ائمه اطهار(ع) در هر فرصتی به دنبال تربیت نیرو بودند و یکی از دلایل ظهور نکردن امام زمان(عج) نیز فراهم نشدن بستر آن یا همان تربیت نیرو به میزان کمی و کیفی لازم است.

وی انجام اقدامات در حوزه فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از دلایلی که برخی جوانان دل به انقلاب و آرمان‌های آن نمی‌دهند این است که برخی مدیران به درستی در این زمینه کار نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: رمز موفقیت مدیر توجه به توانمندی‌ها است؛ ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و در جنگ اقتصادی نیز باید به جوانان اعتماد کنیم.

امام جمعه اهواز پاشنه آشیل دولت و ملت را مسایل اقتصادی بیان‌کرد و یادآور شد: از همین‌رو دشمن تمام فشارهای خود را در این حوزه متمرکز کرده زیرا به این نتیجه رسیده در حوزه دفاعی نمی‌تواند حریف ایران شود.

وی یکی از مشکلات جامعه را فقر زیرپوستی در حواشی شهرها دانست و گفت: باید در این حوزه اقدامات وسیعی صورت پذیرد و کار کنیم تا روند پیشرفت انقلاب با کندی پیش نرود.

وی سه شهرستان بهبهان، ایذه و شادگان را در خوزستان دارای مشکلات متعدد فرهنگی خواند و افزود: باید در این حوزه و اشتغالزایی کارهای زیادی به منظور برطرف کردن مسایل آن انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها