برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی اساتید در خوزستان

صرامی از برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی اعضای شورای معاونین سازمان بسیج خوزستان و مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 29May 2023

برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی اساتید در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی اعضای شورای معاونین سازمان بسیج خوزستان و مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان در اهواز خبر داد.

وی اظهار داشت: این نشست با حضور سردار «علیرضا شیخ رباط» مسئول دانشنامه دفاع مقدس خوزستان برگزار شد و حاضرین به بحث در مورد آخرین رخدادهای روز جامعه و راهبردهای منطقه پرداختند.

صرامی گفت: در این نشست ضمن تحلیل جامع پیامدهای دفاع مقدس با تاکید بر عملیات «الی بیت المقدس» و آزادسازی خرمشهر، نقطه نظرات اساتید در خصوص جامعه شناسی و روان شناسی جنگ منطبق با شرایط جامعه ایران مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: از دیگر موارد مطرح شده در این نشست، ورود اساتید و جامعه علمی در عرصه نظریه پردازی در حوزه‌های مختلف منطبق با واقعیات دوران دفاع مقدس بود.

در پایان این نشست، حاضرین بر تداوم چنین نشست‌هایی در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین تاکید کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها