دیدار با خانواده شهید «رحیم داد کردی» در خاش

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید دانشجو «رحیم داد کردی» در خاش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 29May 2023

دیدار با خانواده شهید «رحیم داد کردی» در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «ابوالفضل توسلی» رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید دانشجو «رحیم داد کردی» در خاش دیدار و گفت‌وگو کرد.

توسلی در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت علی بن موسی الرضا (ع) به خانواده این شهید اظهار داشت: جایگاه و مقام والای شهدای عزیز هیچگاه برای ما قابل درک نیست و شهدای گرانقدر با تقدیم جان خود چراغ‌های هدایت و راهنمای زندگی دیگران شده‌اند و رمز ماندگاری آنها هم همین است.

وی اذعان داشت: شهدای دفاع مقدس همانند شهید بزرگوار رحیم داد کردی با مجاهدت های خود از تمامیت ارضی کشور و اسلام دفاع کردند و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء جزء وظایف اولیه مسئولین می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به تعبیر قرآن، خداوند متعال خریدار جان شهداست و چه سعادتی بالاتر از این در دنیا وجود دارد.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه امنیت و عزت مملکت مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، راه شهدا ایران اسلامی، ادامه دهنده راه شهدا دشت کربلا است و این وظیفه همه ما است که با الگوبرداری از راه این بزرگواران در جهت سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار