وصیت‌نامه شهید «مجید بشکوه»؛

ای جوانان! نگذارید دشمنان دین به‌وسیله غرور جوانی‌تان شما را به فحشا بکشند

در وصیت‌نامه شهید «مجید بشکوه» آمده است: ای دوستان و‌ ای جوانان هموطنم! از شما می‌خواهم که از یاد خدا غافل نباشید و نگذارید ابرقدرت‌ها و دشمنان دین، به‌وسیله غرور جوانی‌تان، شما را به فحشا بکشند.
کد خبر: ۵۹۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰ - 03June 2023

معبودا!این بنده حقیر به خیر از تو به که پناه ببردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «مجید بشکوه» در سال ۱۳۳۵ در بوشهر در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. دوران تحصیلاتش را در بوشهر گذراند و دیپلمش را گرفت. در دوران دفاع مقدس در اکثر عملیات‌ها از جمله فتح المبین، شوش، بدر و رمضان به عنوان فرمانده‌ی گردان شرکت داشت و بالاخره پس از هفت سال حضور مداوم و بی وقفه در جبهه‌ها و شرکت در تمام عملیاتی که توسط رزمندگان اسلام انجام می‌شد، در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۴ در عملیات کربلای ۴ به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

وصیت‌نامه شهید «مجید بشکوه»

بسم الله الرحمن الرحیم

و پیکار کنید در راه خدا، با آنان که با شما پیکار می‌کنند و تجاوز نکنید. خدا دوست ندارد تجاوزگران را و بکشیدشان هر جا که آن‌ها را می‌یابید و آن‌ها را بیرون کنید، بدان سان که بیرون کردند و همانا فتنه سخت‌تر از کشتن است.

خدایا خودت از حال بدم آگاهی و خودت می‌دانی که وجودم پر از گناه است و غرق در گناه هستم؛ پس خودت رحم کن و مرا از گرداب گناه و معصیتی که با دست‌های گنه کارم برای خود درست کرده ام، نجات بده. خالقا! اگر فردای قیامت به نا گاه اعمال این بنده حقیرت را به دست چپش بدهی و او را روانه جهنم کنی، این بنده گنه کار تو چه کند؟ معبودا! اگر فردای قیامت مرا را بر روی آتش قرار دهی، این بنده حقیر به غیر از تو، به چه کسی می‌تواند پناه ببرد؟

خدایا! می‌دانم که در طول زندگی‌ام از دستوراتت سر پیچی کرده‌ام، به دستورات کتاب مقدست عمل نکرده ام و به گفته انبیاء و ائمه اطهار، آن طور که باید و شاید گوش نداده‌ام و تابع هوا و هوس بودم. در این لحظات حساس زندگی‌ام رو به سوی تو می‌آورم. غفورا! مرا از در گاهت مایوس نگردان.

من امروز به خاطر تمام گناهانم از تو طلب عفو می‌کنم. عظیما! من از لحاظ معنوی و تقوا فقیر و مستضعفم و یارای سخن گفتن ندارم، اما خودت که از باطن من خبر داری و همه چیز را می‌دانی؛ پس از تو می‌خواهم که مرا دریابی. امروز افسوس می‌خورم که چرا عمر خود را به عبادت و فرمان برداری از تو سپری نکردم. در آخر از تو می‌خواهم که پدر و مادرم را ببخشی و آنان را از من راضی گردانی. یا الرحم الراحمین.‌ ای دوستان و‌ای جوانان هموطنم! از شما می‌خواهم که از یاد خدا غافل نباشید و نگذارید ابر قدرت‌ها و دشمنان دین، به وسیله غرور جوانیتان! شما را به فحشا بکشند. خواهشی که از شما برادران دارم این است که وقت خود را بیهوده تلف نکنید و با مطالعه کتب فقه اسلامی خود را بسازید و نایب امام زمان و سید مستضعفان جهان را هیچ وقت تنها نگذارید؛ که اگر او را تنها بگذارید، مثل این است که اسلام را تنها گذاشته اید و خون تمام شهدا را پایمال نموده اید.

در پایان، شما را به خداوند متعال می‌سپارم و از شما می‌خواهم که از یاران واقعی امام باشید و هیچ وقت او را تنها نگذارید، زیرا که رمز کلید دروازه‌ی بهشت رستگاریست. الهی! تو خود شاهدی که من چیز با ارزشی ندارم و تنها دارای ام این بدن خاکی است که می‌دانم لایق تو نیست، ولی از تو‌ای بزرگوار، تقاضا دارم که این هدیه ناقابل را از من بپذیری و مرا با اولیاء خودت محشور کنی و امام زمان (عج) را از من راضی و خشنود کنی.

بارال‌ها به تو پناه می‌آورم و از تو طلب عفو دارم.‌ ای پناه بی پناهان، مستضعفان را فراموش نکن و یاور آنان باش.

یا ستار العیوب ارحم عبدک الذلیل الضعیف

و السلام علینا و علی عباد الله الصالحین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار