مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه دومین کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان

«سلامی» گفت: نمایشگاه دومین کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان در سال ۱۴۰۳ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 29May 2023

برگزاری نمایشگاه دومین کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان همزمان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه شهدای شهرستان و کمیته نمایشگاه‌ها و مراسم نهایی دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه ترویج ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس مصداق بارز جهاد تبیین است اظهار داشت: یکی از ترفند‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، تحریف دستاورد‌ها و داشته‌های ایران اسلامی است. امروز دشمن حتی به سراغ دوران پرافتخار دفاع مقدس نیز رفته و با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، سعی در انحراف افکار و اذهان مردم به ویژه جوانان دارد.

وی ادامه داد: بزرگداشت دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و همه باید با تمام توان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل کنونی تلاش کنیم و به شکرانه این نعمت بزرگ الهی در مسیر انتقال این فداکاری‌ها و رشادت‌ها همت کنیم.

سلامی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است، افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان آمادگی کامل در میزبانی برنامه‌های اجلاسیه شهدا به ویژه برپایی نمایشگاه دومین کنگره ۳ هزار شهید استان را دارد.

در ادامه «محمد بهرامی» فرماندار سمنان با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس یک موضوع اعتقادی و آرمانی و یک موضوع ارزشی و شهدایی محسوب می‌شود، عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یک نعمت و ظرفیت بزرگ فرهنگی ارزشمند برای آشنایی نسل‌های آینده و انتقال آموزه‌های شهادت، ایثار، از خودگذشتگی، صبر و گذشت است.

وی گفت: نمایشگاه دومین کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان همزمان با یوم الله سوم خرداد سال ۱۴۰۳ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار