مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز:

گروه‌های جهادی بسترسازان فرهنگ کرامت رضوی در جامعه هستند

سرهنگ طیرانی با اشاره به اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در جهت فرهنگ کرامت رضوی است، گفت: در دهه کرامت ۳۰ اردوی جهادی در استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 29May 2023

گروه های جهادی بسترسازان فرهنگ کرامت رضوی در جامعه هستند / در دهه کرامت سی اردوی جهادی در استان البرز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «مهران طیران» مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع)، با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ کرامت رضوی و مهرورزی در جامعه، اظهار داشت: فعالیت گروه‌های جهادی در راستای فرهنگ کرامت رضوی و در جهت کمک بی منت به همنوعان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سی اردوی جهادی در دهه کرامت در استان البرز عملیاتی شده است، افزود: این اردو‌ها در بخش‌های مختلف خدماتی، جهادی و... در سطح استان البرز و به ویژه در مناطق کم برخوردار‌تر اجرایی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با بیان اینکه در دهه کرامت پروژه‌های مهمی در زمینه آبرسانی و راهسازی در استان البرز توسط سازمان بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: پروژه‌های آبرسانی که شامل تامین و انتقال و بهینه سازی آب شرب و کشاورزی بوده است، در شهرستان‌های ساوجبلاغ، چهارباغ و اشتهارد اجرا شده و پروژه‌های راه سازی نیز در شهرستان‌های اشتهارد و ساوجبلاغ به بهره برداری رسیده اند.

سرهنگ طیران همچنین با اشاره به برگزاری اردو‌های جهاد خدمات رسانی در استان البرز در دهه کرامت، عنوان کرد: اردو‌های متنوع خدمات رسانی همزمان با دهه کرامت در استان البرز برگزار شده که از خدمات پزشکی و دندانپزشکی تا مرمت منازل مسکونی محرومان، تعمیر و راه اندازی کولر و وسایل سرمایشی و... را شامل می‌شود.وی همچنین از برگزاری چندین رزمایش کمک مومنانه و‌ توزیع بسته‌های معیشتی در استان البرز خبر داد و افزود: این رزمایش‌ها همچنان تا میلاد با سعادت امام رضا (ع) ادامه دارد و آمار و اطلاعات مربوط به آن‌ها در هفته‌های آتی ارائه خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز همچنین از تهیه ۳۰ سرویس جهیزیه جهت دختران در شرف ازدواج در خانواده‌های کم برخوردار خبر داد و خاطرنشان کرد: جهادگران ادامه دهندگان راه امام رئوف، حضرت ثامن الائمه در ترویج فرهنگ رضوی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار