مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

تقدیر از نویسنده کتاب «تازه واردها» در اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» گفت: اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران که در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 29May 2023

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه کبوتران خونین بال حوزه‌های علمیه اظهار داشت: گرامی میدارم یاد و خاطره آنانی که تا کشف حقیقت تفقه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود مُنذران صادقی شدند که بند بند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهی کرده است. حفظ و ساماندهی آثار خلق شده در معرفی مجاهدت علمی و عملی علمای اعلام، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه بویژه سیره علمی و عملی امامین انقلاب اسلامی وظیفه‌ای مهم است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی گفت: این جشنواره فرصتی بود تا نقش ماندگار و الگویی درخشان از خدمات این عزیزان در تاریخ ثبت شود.

حجت‌الاسلام خسروی‌راد بیان داشت: این دفتر ضمن ارتباط با مراکز مختلف علمی و پژوهشی در استان و همچنین هدایت نخبگان و پژوهشگران به سوی اهداف تعیین شده جشنواره و طی پیگیری‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آثار متنوعی از کتاب، مقاله، شعر و ... گرد آوری و دو جلد کتاب از مقالات رسیده طلاب حوزه‌های علمیه یزد درباره گام دوم انقلاب به چاپ رساند و امید است که ثمره این تلاش‌ها، مورد عنایت خداوند متعال و توجه همگان باشد.

وی همچنین با اشاره به اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران افزود:  آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با حضور ریاست جمهوری و ۵۰۰ نفر از مهمانان داخلی و خارجی از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس چهارشنبه دهم خرداد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار خواهد شد.

خسروی راد افزود: این مراسم که در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار خواهد شد «حجت الاسلام مظفر سالاری» از استان یزد نویسنده کتاب «تازه واردها» و کتاب «جایزه بزرگ» به قلم اینجانب مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که لازم است این موفقیت به را به جامعه نویسندگان استان تبریک بگویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها