برگزاری جلسه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اردکان

دومین جلسه بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 29May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردکان، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) امروز در اردکان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای قیام خونین ١۵ خرداد ١٣۴٢ بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این مراسم‌ها نشان ابراز ارادت ما به معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ما برای طی کردن راه سعادت به زنده نگهداشتن یاد امام و شهدا نیاز داریم، گفت: ما باید دائما از خداوند استقامت طلب کنیم تا بتوانیم راه نورانی انقلاب را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن همراهی مردم با راه امام و شهدا، تصریح کرد: پر رنگ شدن مراسم‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در همه نقاط کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن مهم و تاثیرگذار است.

در این نشست در خصوص اعزام زائران اردکانی جهت شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تهران نیز بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در اردکان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار