نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

«مقاومت و ایستادگی» راه نجات بشر است

آیت‌الله «عبادی» گفت: امروز چون دشمن با همه گزینه‌ها وارد می‌شود باید در همه سنگرها پاسخ قوی باشد، بحث ایران هم نیست و موضوع نجات بشر است که تهدید می‌شود و تنها راه نجات بشر براساس مبانی اسلامی، مقاومت در برابر ستمگر است.
کد خبر: ۵۹۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 29May 2023

«مقاومت و ایستادگی» راه نجات بشر/ مشکلات بر کشور تحمیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین روحانی‌نژاد» نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان‌های گلی و خشتی بود که از آن به خانه تعبیر می‌شد و تعدادی زیادی از اعضای خانواده در یک خانه و یک اتاق زندگی می‌کردند.

وی با بیان اینکه در تهران هم با حلبی‌آبادها مواجه بودیم و در آن دوران زیرساخت مطرح نبود، بیان داشت: کل ایران بعد از انقلاب ساخته شد با همه زیرساخت‌هایی که به صورت پیشرفته لازم است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با اشاره به اهمیت مسکن، تبیین کرد: اگر بعضی از کم‌کاری‌ها و کم‌کاری برخی از دولت‌ها نمی‌بود شاهد ایجاد بحران در زمینه مسکن نمی‌بودیم و براساس آنچه در رسانه‌ها آمده حدود ۲ میلیون مسکن خالی در سطح کشور داریم و امیدواریم با تلاش‌های مجلس و دولت، این مسئله حل شود.

آیت‌الله عبادی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها مسئله نفوذ را مطرح کردند و ما به لحاظ منابع و پیشرفت‌های مختلف در بهترین شرایط قرار داریم و مشکلات مانند جنگ تحمیلی بر کشور تحمیل شد اما در عین حال پیشرفت‌های مختلف و حیرت‌انگیز در زوایای گوناگون، دانش‌بنیان و حساب شده به برکت انقلاب در کشور حاصل شده است.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌ها در بخش مسکن، اقتصاد و انواع تولیدات، جهاد است و از هر زاویه‌ای که دشمن طمع کرد باید او را ناامید کنیم، تأکید کرد: اگر به دشمن عنود فرصت داده شود، همان است که خودش می‌گوید همه گزینه‌ها را روی میز دارد و گزینه‌هایش هم واقعا حساب شده است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی تبیین کرد: امروز چون دشمن با همه گزینه‌ها وارد می‌شود باید در همه سنگرها پاسخ قوی باشد، بحث ایران هم نیست و موضوع نجات بشر است که تهدید می‌شود و تنها راه نجات براساس مبانی اسلامی، مقاومت در برابر ستمگر است.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه آمریکای قلدور امروز خودشان در شرایط بدی قرار گرفته‌ و گذر زمان به نفع ما است اما کار و مقاومت می‌طلبد، گفت: دشمن با ساخت داعش به دنبال از بین بردن همه آثار الهی بود و به هیچ کس رحم نمی‌کرد و پاسخ «حاج قاسم»ها بود که برای آنان خط و نشان کشید و به دشمن سیلی زد و اگر طرح آنان پیاده می‌شد همه چیز از بین می‌رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار