معرفی کتاب؛

«از مسجدسلیمان تا قله ریشن»

کتاب «از مسجدسلیمان تا قله ریشن» به نویسندگی «عبدالرحیم سوارنژاد» اثری است که به شرح مقاومت و ایثار فرزندان مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.
کد خبر: ۵۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 29May 2023

«از مسجدسلیمان تا قله ریشن»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «از مسجدسلیمان تا قله ریشن» به نویسندگی «عبدالرحیم سوارنژاد» اثری است که به شرح مقاومت و ایثار فرزندان مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

این کتاب که در 367 صفحه به نویسندگی «از مسجدسلیمان تا قله ریشن»، صفحه آرایی «محسن فروزانفر»، ویرایش «مصطفی سوارنژاد» و طرح جلد «مهدی پاک» منتشر شده، توسط انتشارات «سرزمین نور» با شمارگان هزار نسخه با همکاری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان به بازار نشر عرضه شده و در کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان از آن رونمایی خواهد شد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

در زمانی که شهر موشک باران شد و خانه‌های زیادی ویران شد و تعدادی از همشهریان زیر آوار ماندند و به طرز فجیعی جان دادند و به شهادت رسیدند، شهر مسجدسلیمان نقش موثر و تلاش بی وقفه و ایثار خواهران را هنوز در خاطر دارد که چگونه در آن غربت غمگینانه فضای ماتم زده شهر که بوی خون و باروت می‌داد و آوارها فروریخته بودند، امداد رسانی می‌کردند و بر زخم‌ها مرهم می‌گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار