رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مطرح کرد؛

نقش مؤثر آمادگی جسمانی در ارتقاء توان رزمی

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: ورزش برای آحاد جامعه لازم است، اما برای یک ارتشی واجب است؛ چرا که بدن قوی و جسم آماده، تأثیر مستقیمی در ارتقاء توان رزمی دارد.
کد خبر: ۵۹۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 29May 2023

ورزش برای همه لازم، اما برای یک ارتشی واجب است/جسم قوی و آماده دارای تاثیر مستقیم در ارتقاء توان رزمی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع)، هفتمین همایش کوه‍پیمایی مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه این سازمان صبح امروز (دوشنبه) با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس این سازمان و امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در ارتفاعات اطراف تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در این همایش کوهپیمایی ضمن تشکر از اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش به خاطر میزبانی و برنامه‌ریزی خوب و منسجم و تأکید بر استمرار این‌گونه برنامه‌ها اظهار داشت: همه ما ارتشی‌ها بایستی با ورزش کردن توان جسمی ما و قدرت بدنی خود را بالاتر ببریم تا موجب شود توان رزم‌مان ارتقاء یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه درباره ورزش در ارتش بایستی به‌عنوان یک ارزش همگانی جا بیفتد، ادامه داد: برای این امر باید فرهنگ‌سازی شود، همگی در امر ورزش شرکت کنند و ورزش برای همه جزء ارزش‌های پایدار و ثابت باشد.

وی افزود: همان‌طور که کوه برجسته است، ورزش کردن در کوه نیز نسبت به سایر ورزش‌ها از برجستگی خاصی برخوردار است و خاصیت همه ورزش‌ها را دارد؛ زیرا در کوه هوا سالم‌تر است و تمام عضلات بدن درگیر است و قطعاً آثارش نسبت به سایر ورزش‌ها پرثمرتر است.

در این برنامه کوهپیمایی، امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم «علی باغشنی» معاون نیروی انسانی و جمع دیگری از مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار