پور حاج رضایی خبر داد؛

افتتاح چهار مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار تا پایان سال جاری

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار از افتتاح چهار مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ - 23November 2015

افتتاح چهار مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار تا پایان سال جاری

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمدرضا پور حاج رضایی درباره تعداد مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار که تاکنون مورد بهرهبرداری قرارگرفتهاند، گفت: از زمان تشکیل این موسسه و فعالیت مراکز در قالب جدید، تاکنون پنج مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در مراکز استانها افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.

وی در خصوص مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بابیان اینکه پیشبینی میکنیم تا پایان سال جاری، چهار مجتمع جدید ایثار افتتاح شوند، افزود: کار ساختوساز چهار مجتمع در استانهای فارس، خراسان جنوبی، لرستان و سیستان و بلوچستان به پایان رسیده است و این مراکز در حال حاضر در مرحله تجهیز قرار دارند و بهشرط اینکه تجهیزات لازم برای این مراکز تأمین شود، تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار افزود: مجتمعی که در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی قرار دارد آماده بهرهبرداری است و بهاحتمال زیاد در نیمه نخست آذرماه سال جاری با حضور حجتالاسلاموالمسلمین شهیدی، نماینده ولیفقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح خواهد شد.

پور حاج رضایی در خصوص میزان استقبال از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، گفت: در سال 93 حدود یک میلیون و 290 هزار نفر از مراکز ایثار در سراسر کشور استفاده کردهاند که 420 هزار نفر از این تعداد را ایثارگران و مابقی را سایر افراد تشکیل دادهاند. پیشبینی میکنیم در سال 95 که اکثر مجتمعهای ایثار به بهرهبرداری خواهند رسید، بالغ بر 5میلیون نفر در سال از خدمات مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استفاده خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها