اعزام بیش از ۴ هزار ایثارگر به حج ۱۴۰۲/ کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود

امسال چهار هزار و ۳۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند. کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ - 29May 2023

اعزام بیش از ۴ هزار ایثارگر به حج ۱۴۰۲/ کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که چهار هزار و ۳۵۰ نفر از این تعداد را خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان تشکیل می‌دهند.

البته دو هزار و ۷۰۰ نفر از این افراد در حج تمتع سال ۹۹ ثبت‌نام کرده و قرار بود در آن سال به سرزمین وحی مشرف شوند که به‌دلیل شیوع کرونا و نپذیرفتن زائر خارجی از سوی عربستان، هیچ زائر ایرانی به خانه خدا اعزام نشد و به این ترتیب هزار و ۹۰۰ نفر از آن‌ها سال گذشته حاجی شدند و باقی این افراد در اولویت نخست تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ قرار گرفتند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کاروان جانبازان سرافراز حج تمتع سال جاری، ۲۱ خرداد در قالب کاروان مدینه دوم، عازم سرزمین وحی می‌شوند.

۲۹ نفر از بین کاروان جانبازان حج ۱۴۰۲، افراد دارای شرایط خاص هستند. این افراد همراه همسر و یک مددکار راهی عربستان خواهند شد.

کاروان ویژه جانبازان هر ساله پیش از سایر کاروان‌ها طی مراسمی به طواف خانه خدا می‌پردازند و ۳۰ روز در عربستان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار