مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات:

استان گیلان دیار ظلم‌ستیزی و مقاومت است

«سعیدی مبارکه» با اشاره به استان گیلان به عنوان دیار ظلم‌ستیزی و مقاومت گفت: امام حسین(ع) تمام دارایی‌اش را در راه خدا نثار کرد به همین دلیل است که تحت قبه ایشان هزاران ملائک آمین‌گویِ دعای زائرین هستند.
کد خبر: ۵۹۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 29May 2023

استان گیلان دیار ظلم‌ستیزی و مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «زهرا سعیدی مبارکه» مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات امروز در همایش بزرگ بانوان گیلانی در تالار مرکزی رشت با اشاره به استان گیلان به عنوان دیار ظلم‌ستیزی و مقاومت، اظهار داشت: فارغ از شایسته‌سالاری و تقوا، بزرگ‌ترین حامی اقتصادی جهان اسلام حضرت خدیجه(س) است.

وی به مسئله هوش معنوی در میان استعدادهای انسان اشاره و تصریح کرد: از طریق ارتباط دلی با عالم ملکوت و ارتباط قلبی با خدا، آرامش حاصل می‌شود و خوشا به حال کسانی که عاشق و شیفته اهل‌بیت(ع) هستند.

مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: امام حسین(ع) تمام دارایی‌اش را در راه خدا نثار کرد به همین دلیل است که تحت قبه ایشان هزاران ملائک آمین‌گویِ دعای زائرین هستند.

سعیدی مبارکه با بیان اینکه بازسازی اعتاب مقدسه در واقع ساخت یک‌ تمدن است، اذعان کرد: برای رسیدن به ملکوت باید یک سفر معنوی با پایِ دل داشته باشیم.

وی از شکل‌گیری کمیته‌های اجرایی در ستاد خبر داد و گفت: این کمیته‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و آموزشی به صورت پایلوت در پنج استان از جمله استان گیلان در حال اجرایی‌ شدن است تا هرکس به فراخور تخصص و انگیزه در این کمیته‌ها حضور داشته باشد.

سعیدی مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: کشورمان با این موقعیت ژئوپلیتیکی می‌تواند حدود ۲۲ میلیارد دلار در حوزه گردشگری درآمد داشته باشد لذا این منابع و ظرفیت در کشورمان وجود دارد ان‌شاء‌الله با بهره‌برداری صحیح بتوانیم شهرهایی آباد و کشوری آبادتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار