رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

مدرسه نقش مهمی در برگزیدن پوشش مناسب از جانب دانش‌آموزان دارد

«یاری شیرمرد» مدرسه را از مهمترین اماکن شکل گیری شخصیت دانش آموزان برشمرد و گفت: مدرسه نقش مهمی در برگزیدن پوشش ایرانی اسلامی مناسب از جانب دانش‌آموزان دارد.
کد خبر: ۵۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ - 29May 2023

مدرسه نقش مهمی در برگزیدن پوشش مناسب از جانب دانش آموزان دارد«اسماعیل یاری شیر مرد» رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: مدارس نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ پوشش مناسب در جامعه دانش آموزی دارند.

وی با بیان اینکه مدارس می‌توانند با بهره گیری از جهاد تبیین و بصیرت افزایی و ابزار‌های تعلیم و تربیت دانش آموزان را در انتخاب پوشش مناسب در جامعه یاری کنند، تصریح کرد: مدرسه به عنوان مکانی که دانش آموزان در آن رشد و پرورش می‌یابند باید به سنگر جهاد تبیین در معرفی فلسفه حجاب، عفاف و انتخاب پوشش مناسب تبدیل شود.

یاری شیرمرد با اظهار اینکه آموزش و پرورش استان البرز جهت سال تحصیلی آتی، با استناد به سند تحول آموزش و پرورش، اقدام به جلب مشارکت خانواده‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خواهد کرد، افزود: آموزش و پرورش باید با تعامل مستمر با خانواده‌ها بستر تحقق سلامت اخلاقی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از طریق مدرسه و خانواده در جامعه نهادینه سازد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز با اشاره به ارسال آیین نامه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی مدارس در سال تحصیلی آینده به مدارس استان البرز، خاطر نشان کرد: از امسال تمامی مراحل تهیه، تولید و دریافت لباس فرم در مدرسه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار