در ایام دهه کرامت؛

بیرق روضه منور ثامن الحجج (ع) مهمان منزل شهید دشتستانی شد

به مناسبت دهه کرامت بیرق روضه منور ثامن الحجج (ع) مهمان منزل شهید «حیدر یزدانی» در شهرستان دشتستان شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 29May 2023

بیرق روضه منور ثامن الحجج (ع) مهمان منزل شهید دشتستانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، عصر امروزخادمان آستان قدس رضوی حامل پرچم حرم مطهر امام هشتم حضرت رضا (ع) به دیدار مادر شهید «حیدر یزدانی» رفتند و با سلام و صلوات خاصه امام رضا (ع) جلوه‌های معنوی خاصی ایجاد شد.

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه دشتستان در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و خیرمقدم به خدام رضوی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا برای ما یک فرصت و یک افتخاری است که باید تجلیل از خانواده شهدا توسط مسئولان بیشتر انجام شود.

امام جمعه شهر دالکی نیز دراین دیدار گفت: خدا را شاکریم علاوه بر فیض دیدار با خانواده شهدا از فیض پرچم حرم امام رضا (ع) که توسط خادم‌یاران به شهرستان آورده شده است بهره‌مند شدیم.

حجت الاسلام سید «عبدالهادی طالبی» تاکید کرد: آوردن پرچم حرم امام رضا (ع) در دیدار با خانواده شهدا بهترین هدیه فرهنگی می‌باشد و احساس قلبی و درونی شهدا را به دنبال دارد.

مادر شهید یزدانی در این دیدار با بیان خاطراتی کوتاه از آن شهید والامقام گفت: حیدر به سختی رضایت من را برای عزیمت به جبهه‌های حق علیه باطل کسب کرد و همان طور که هنگام خداحافظی با من به این نکته اشاره کرد که خبر شهادت من ۱۲ روز بعد رفتنم، به شما خواهد رسید.

وی افزود: دقیقاً ۱۲ روز بعد از رفتنش از طرف کمیته به ما خبر شهادت او را اعلام کردند و در حالی که من همیشه چشم انتظار آمدن او بودم تا اینکه بعد از گرفتن آزمایش DNA و تطبیق آن با تکه استخوان‌های شهدا مشخص شد یکی از شهدای تازه تفحص شده جاده اهواز خرمشهر، فرزند من است

شهید حیدر یزدانی در تاریخ ۲۴ مهرماه ۵۹ در مناطق عملیاتی جنوب به فیض عظمای شهادت نائل شد، عاقبت بعد از ۳۶ سال فراق و دوری در هفتم مرداد ۹۵ با مشایعت جمع زیادی از مسئولان استان بوشهر و شهرستان، بر دوش مردم شهید پرور تشییع و در کنار هم‌رزمان شهیدش، در روستای قلعه سفید از توابع شهر دالکی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار